نفروپاتی دیابتی با فشار خون بالا می تواند درمان شود این
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی دیابتی با فشار خون بالا می تواند درمان شود این

نفروپاتی دیابتی با فشار خون بالا می توانید آن را درمان کرد؟ شما می دانید فشار خون بالا و دیابت برای بیماری های کلیوی بسیار بد هستند، بنابراین به عنوان یک بیمار نفروپاتی دیابتی شما باید با توجه به بالا آنها پرداخت.
همانطور که به دیابت به طور عمده آسیب مویرگ های خونی در کلیه ها. دیابت خواهد مقدار زیادی از مواد گلیکوزیله و چیزهای چربی سمی سپرده در کلیه ها شود. آن را به التهاب در کلیه ها شود و به تدریج عملکرد کلیه ها آسیب برساند.
فشار خون بالا باعث می شود که کلیه دریافت ترومبوز. ضخامت دیواره سلولی و پیچیده ایمنی تشکیل شده است.
به رک و پوست کنده، دارو مناسب برای از بین بردن عوارض هستند، اما آنها به دور از اندازه کافی برای درمان این بیماری می باشد. از آنجا که بیماری کلیوی ناشی از سلولهای کلیه آسیب دیده. این داروها می تواند سلول های کلیه آسیب دیده را تعمیر نیست، آنها فقط می تواند شرایط را کاهش دهد.
در حال، دکتر، ما نمی خواهیم برای کمک به بیماران برای بهبود وضعیت جسمی خود را بدون همودیالیز، که بسیاری از عوارض جانبی را در حالی که تسکین علایم. در واقع، تا زمانی که بیمار به مرحله دیالیز توسعه نیست، آنها را یک فرصت بزرگ برای درمان بیماری خود را، و به اجازه عملکرد کلیه تابع شروع آسیب دیده و همچنین، در همان زمان، ما می توانیم به آنها کمک بهبود آسیب دیده ذاتی سلول ها در کلیه و سطح کراتینین بالا خواهد بود رفتن به پایین naturly، در نتیجه دستیابی به هدف از درمان بیماری کلیوی خود.
به طور کلی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی معروف ترین و موثر بیماری های کلیوی از آن خواهد شد برای درمان این بیماری استفاده می شود، اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید این مقاله نفروپاتی دیابتی را درمان کردن به عنوان خوانده شده، من می توانید لذت بردن از قدم زدن لذت ببرید
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: